murmelin

[Not: inläggen är inte skrivna i normal bloggordning, utan i den ordning de ska läsas.]

 onsdag 2.10 kl.15.43
Syrran väntar unge igen, småtroll nummer tre. Jag förstår inte hur hon orkar, och varför? O_0 Jag utgår från att hon alstrar barn med flit, hon är ju trots allt en upplyst kvinna som studerar på uni och allt. Jag ska aldrig ha barn. Jag ska bara vara småtrollsmoster och gulla med dem på helger och så 🙂

torsdag 3.10 kl.19.38
Nackdelen med egen kämppä är att man måste städa, blä :(. Det blir liksom drivor av damm och skräp som samlar sig på vissa ställen enligt okända mönster. Ska spendera resten av kvällen med att undersöka dessa mönster. En dag kommer jag att få Nobelpris ;P

torsdag 3.10 kl.22.10
Borde jag kanske städa ändå? Eller skita i Friheten och flytta hemhem? Överväger alternativ 2
seriöst :/

lördag 5.10 kl.23.04
Glöm senaste…

Visa originalinlägg 389 fler ord